Політика повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача» ви маєте право повернути \ обміняти товар протягом 14 днів з дня придбання.

У яких випадках можна повернути товар

  1. Не відноситься до не підлягає поверненню та обміну товарів.
  2. Чи не використовувався, укомплектований, цілісність упаковки збережена.
  3. Збереглися заводські пломби, маркування, ярлики.
  4. З дня отримання товару пройшло менше 14 днів.
  5. Є розрахунковий документ.

У тому випадку, якщо зазначені умови не дотримані, продавець має право відмовити в поверненні. Щоб повернути товар, потрібно з продавцем узгодити спосіб зворотного доставки і відправити товар за допомогою послуг компанії «Нова пошта», а також надіслати номер ТТН.Послугу доставки товару оплачує покупець. Виняток – товар не відповідав замовлення. В даному випадку продавець повинен компенсувати всі транспортні послуги.

Важливо!

Покупець повинен написати заявку на повернення товару. У документі необхідно вказати причину повернення.
Під час отримання товару у відділенні поштового служби потрібно уважно оглянути товар, перевірити комплектацію, цілісність.

Так при наявності неповної комплектації, порушеною цілісності, продавець має право відмовити в поверненні \ обміні. У цьому випадку він заповнює «Акт прийому-передачі», де описує всі дефекти.

Повернення грошових коштів покупцю

Під час повернення товару всі розрахунки з покупцем здійснюються відповідно до вартості товару на момент придбання.
За попередньою домовленістю з покупцем продавець має право обміняти на інший товар по точно такою ж ціною, або з перерахунком ціни.

За оплачений картою або за безготівковим розрахунком товар грошові кошти повертаються тим самим способом з розрахункового рахунку на підставі заявки покупця на повернення \ обмін.

Якщо ж товар заздалегідь оплатили, але під час отримання відмовилися від нього без будь-яких поважних причин, тоді повернення грошей проводиться за вирахуванням суми додаткових витрат продавця.